Retourneren

Retourneren

Op alle particuliere aankopen bij Tarp.nl is een zichttermijn van 14 kalenderdagen van toepassing. Binnen deze zichttermijn mogen producten naar ons worden geretourneerd. Dit is wel op voorwaarde dat de geretourneerde producten ongebruikt, onbeschadigd en compleet zijn. Ook dienen de producten zich te bevinden in de originele verpakking. De verzendkosten voor het retourneren binnen de zichttermijn zijn voor de kosten van de klant.

Wanneer je gebruik wilt maken van het retourneren binnen de zichttermijn, of je je aankoop om een andere reden aan ons wilt retourneren, vragen we je contact met ons op te nemen. Dit kan via een van de kanalen die je op onze “Contact” pagina vindt, bijvoorbeeld telefonisch, via e-mail of via ons contactformulier. We zullen je aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en je indien van toepassing voorzien van aanvullende informatie voor het retourneren.

Heb je een klacht over ons? Hiermee kan je altijd bij ons terecht. Je kunt ons via e-mail bereiken door je bericht te sturen naar info@tarp.nl of door ons contactformulier in te vullen.

Het zichttermijn geldt niet voor zakelijke aankopen. Voor zakelijke verkopen kunnen wij een overeenkomst op maat maken.

Kom je er met ons niet uit? Dan kan je je klacht indienen Via het ODR platform. Dit platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie is bereikbaar via de onderstaande link:

https://ec.europa.eu/odr

TOP

X